duminică, 17 iunie 2012

Inghetata cu petale de trandafiri

Inghetata, este, cu siguranta, unul dintre deserturile cele mai apreciate, vara.Si daca este preparata in casa, este cu atat mai mult apreciata!Iata una dintre retetele de inghetata pe care o fac cel mai des !
Mai intai, am pregatit din petalele de trandafiri din care de obicei fac dulceata, un sirop in care am lasat si niste petale de trandafir.Reteta este asemanatoare cu cea de la dulceata de trandafiri, doar ca am pus mai putine petale ( de la aproximativ 40 de trandafiri).Am facut astfel cateva borcanele cu acest sirop, special pentru inghetata.
Doua galbenusuri le-am batut bine cu 500ml smantana si 250 ml iaurt.Daca doriti, puteti pune 5 galbenusuri.Eu am ales varianta light!
Am adaugat 200ml sirop cu petale de trandafiri si am amestecat .


Am pus compozitia la racit, pentru 30 de minute.Apoi am turnat-o in masina de inghetata, pentru inca 30 de minute.Am pus-o in congelator si a doua zi am servit-o, decorata cu un pic de sirop, alune nesarate si o frunzulita de menta.


Cu drag!

22 de comentarii:

  1. Desertul meu preferat.Imi inchipui gustul acestei inghetate.Delicios.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am gandit la tine cand l-am facut!Stiam ca iti place mult inghetata!Cea de soc e foarte interesanta!Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. O bunatate de inghetata, cu trandafiri si...insotita de trandafiri! Ce frumos miroase la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te invit!Mai am o portie! Pe caldura aceasta,la mine pe terasa e numai bine!Cu drag!

      Ștergere
  4. Ce bine mi-ar prinde o portie pe canicula asta... si aroma trandafirilor este aparte. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare pofta mi-ai facut cu dulceata din trandafiri. N-am mai mancat una asa de casa de ani buni. Delicioasa treaba inghetata asta. pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai am cateva portii in frigider!Iti ofer cu drag!E foarte placut sa pregatesti ceva cu petale de trandafiri! au un parfum foarte delicat!Pacat ca se gasesc doar intr-o perioada din an!Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Zau ca nu m-as putea opri sa mananc asa ceva....in nestire,
    DE-LI-CIOA-Sa inghetata !
    Te tzuc, duminica relaxanta !

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc, Sidy!La fel si tie!Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am mancat niciodata dulceata de trandafiri, dar sunt convinsa ca e delicioasa ,mai ales cu asa inghetata !

    RăspundețiȘtergere
  10. Interesanta si inedita combinatia pt. mine insa arata extrem de apetisant!

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi si imaginez parfumul acestei inghetate!:)
    Am primit un borcanel cu dulceata de trandafiri si o pazesc de sotul meu;i-a pus gand rau:) dar acum ma bate gandul sa o arunc intr-o inghetata!:))

    Interesanta idee !

    RăspundețiȘtergere
  12. Oare poate sa aiba alt gust decat minunat? Nu am mancat niciodata inghetata cu petale de trandafir, doar dulceata...dar cred ca e divina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce ideea buna!
    Cu inghetata nu -a gandit sa asociez inghetata,dar se pare ca merg de minune.
    O zi faina.Pup.

    RăspundețiȘtergere
  14. La felul cum ai ornamentat-o si cum arata la tine este de nota 10!
    Felicitari, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. O idee excelenta! Arata fantastic. O voi incerca cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am mancat pana acum inghetata cu petale de trandafir dar banuiesc ca e buna. Trebuie incercat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata deliocioasa, nu am mai vazut ceva pana acum si cred ca e si delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  18. Doamne cum arata,ma duc sa imi cumpar ca numai rezist.

    RăspundețiȘtergere
  19. Au costat mai mult trandafirii,in rest e la indemana oricui.

    RăspundețiȘtergere