vineri, 8 iunie 2012

Hamburger din curcan


In sfarsit, vremea pare ca tine si cu noi, fanii gratarelor!Da, poate nu v-am spus dar as renunta oricand la orice fel de mancare in favoarea unui gratar.Si cel mai interesant mi se pare cand reusesc combinatii noi .De data aceasta am incercat sa inlocuiesc micii clasici ( si foarte buni, de altfel!) cu niste hamburgeri din carne tocata de curcan.
Un kilogram carne tocata:

o ceapa mare rosie, 2-3 castraveciori murati taiati marunt:
Mai adaugam ou, pesmet(2-3 linguri), 2 lingurite mustar si....frunze de coriandru tocate marunt.
Punem cateva bete speciale pentru frigarui la inmuiat( ca sa nu se arda cand le vom pune pe gratar) si formam    hamburgerii.Eu le-am dat forma de mici, dar se pot aplatiza, ca sa aiba forma clasica .I-am pus pe gratar:





S-aveti un gratar reusit!

Cu drag!

4 comentarii:

  1. Am venit dupa miros.Foarte buna papica.
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, la fel si tie!Lipsea o inghetata din meniu, nu?
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, ce bunaciuni aici! M-ai terminat, a ajuns mirosul si la mine!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...Si inca mai pregatim!!!Doar abia a inceput sezonul,nu?

    RăspundețiȘtergere